@@فقط عاشق اونم@@

  • ۰
  • ۰

خدایا تموم شد همه چی

خدایا دلم داره میترکه هی میخوام گریه نکنم نمیشه هی میخوام جلو اشکامو بگیرم نمیشه خدایا بهم میگه برو به جهنم میگه گم شو میگه برو هر قبرستون دوست داری میگه یکار میکنم دیگه نتونی برگردی خدایا اخه چرا مگه من چیکار کردم باشه نمیخواد جواب بدی خودم میدونم نباید عاشق میشدم بقول اون ریدن تو هرچی عشقه ولی بهش بگو لعنتی دلمو اسیر کردی که چی به بزرگی تو قسم به همون کعبه به امام حسین قسم دیگه زنگ نمیزنم حتی اگه بمیرم وقتی منو نمیخواد بزور خودموبهش بچسبونم نه دیگه زنگ نمیزنم فقط تو فکرشو یادشو خاطرهاشو از دلم ببرکمکم کن گریه نکنم قلبمم که دیگه قلب اول نمیشه اما خدایا این رسمش نبود چشام قرمزه الان میان میگن چرا گریه کردی چی بگم اخه نذار بیان این اشکای لعنتییییییییییییییییییییییییییییی اون هیچوقت قبلا طاقت اشکای منو نداشت الان اشکامو مسخره میکنه با لحن مسخره وار میگه سرهرچیز گریه میکنه میگی قلبم شکست خدایا مگه نمیشکنه قلبم اشکای من مسخره کردن داره خدایا دل خوشیم بود خودش میدونست تو زندگیم چقدرمشکل دارم خیلییییییییییییییی بعدبهم میگه گم شو میگه برو به جهنم خدایا تورو به بزرگیت قسم جلو اشکامو بگیر تورو خداهیچوقت نشده یکبار بگه من اشتباه کردم بهت توهین کردم نشده بگه ببخشید باهات بد حرف زدم همش من معذرت خواهی کردم حتی بخاطر کارای نکرده خب خدایا چی میشد یکبار بگه معذرت میخوام که ایناروگفتم مگه من غرور ندارم همش له میکنم غرور مو تا الان هزار بار گفت گمشو بازبرگشتم و نتونستم تا حالا شده بگم برو و خودم نرم دنبالش خدایا خودت شاهدی چقد بدبختم من تو فقط ببین که چیا میکشم تو دنیات راضی به مرگم پس تمومش کن و ببر شاید اونور بهتر باشه ازاین جهنم میشنویییییییییییییییی منو ببرررررررررررررررررررخستهههههههههههههههههههه شدممممممممممممممممممممم بهم خوشی که ندادی تو دنیایییییییییییییی لعنتیت حداقل حرفمو گوش کن منو ببر

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • khanome ashegh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی