@@فقط عاشق اونم@@

  • ۰
  • ۰

روزگارا:

تو اگر سخت به من میگیری،

با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،

گرچه دلگیرتر از دیروزم،

گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،

لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست

زندگی باید کرد...!..

اینم از عاشقی دونفر که راحت تمام شد ورفت خداکتابشو بست داستانت قشنگ بود روزگار فقط من خوابم نبرد میشه  داستان تا اخر عمرم ادامه پیدا کنه اخه داستانت قشنگ بودمیشه نبندی کتاب داستانتو بازم برام داستانو بخونی میشه داستانو بیشتر کش بدی تا من به خواب عمیق فرو برم درسته خیلی خستم اما داستانت انقد زیباست که دلم نمیاد بخوابم پس توام ادامش بده نبند کتاب سحرامیزتو فقط نذار اخر داستانت به جدایی ختم شه میشه اینکارو بکنی میشه یکبارم شده تو به دخترک داستانت رحم کنی و باهاش مهربون باشی اخرداستانش شیرین تمام بشه اخه دخترک داستانت خیلی تنهاست و هیچکسو نداره پس بهش رحم کن و کمکش کن

  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • khanome ashegh

نظرات (۶)

Enghd vajb bud. Adm mg bdune pul mosafrt mire. Jlo mrdum abrutuno mibrid. Pule belit dadid?
پاسخ:
man faghat pulle belit kam drm.enghad nagoo dge
Mn alan mghazm shb rftm khune karto migirm bt midm. Chejuri mikhaid brgrdid chnruzm Mikhaid bmunid. pule unaro azkoja miarid.khste shudm azinkaray shuma.bmirid bhtre ta injuri avareo bipol bshid
پاسخ:
mrc dge bashe mimirm
Rftm khune karto grftm 100tumn rikhtm.fght pulo chrto prto ashghal nakhr yadt bshe dobare jibt khali mishe. Mn dc pul ndarm bdm karkhunedar nistm
 Nkhastm bkhatre bipuli jlo famil yakase dgi sharmndeo khejaltzade shi. Ina hmsh bkhatre bighirti pdrto heivun bazishe enshala bmire taraht shid.....
پاسخ:
Hich harfi ndrm behet begm
Slm eshghm khubi chishud
Kojai chra j nmidi
Elahe kojai pas j bd darm mimirm az ngrani. Eshghm montzrtm

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی